Skip to content Skip to footer

Opći uvjeti

Identiteta: LABRING, Tanja Korošec s.p.

Adresa: Babna Gora 58, 1355 Polhov Gradec

JMBG: 8796564000 

Porezni broj: SI93274700

Porezni obaveznik: DA

IBAN: SI56 6100 0002 6503 366 (DH d.d.)

SWIFT: HDELSI22

E-mail: info@labring.si

Facebook: facebook.com/Labringunikat

Instagram: instagram.com/labring_unikat

 
 

1.0 - Općenito

Opći uvjeti poslovanja sastavljeni su u skladu s propisima s područja zaštite potrošača, na temelju preporuka Gospodarske zbornice Slovenije i međunarodnih kodeksa za online i elektroničko poslovanje. Internet trgovinom Labring (u daljnjem tekstu „internet trgovina“) upravlja tvrtka LABRING, Tanja Korošec s.p. (u daljnjem tekstu "Trgovac").

Ovim Općim uvjetima definira se način poslovanja internet trgovine, prava i obveze posjetitelja, korisnika i kupca, te poslovni odnos između Trgovca i korisnika kao kupca proizvoda iz internet trgovine.

2.0 - Dostupnost informacija

Trgovac se obvezuje da će korisniku uvijek biti dostupno:

podatki o identitetu Trgovca (uglavnom naziv i sjedište tvrtke te matični broj u kojem je tvrtka registrirana);

kontakt podatke koji korisniku omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju s Trgovcem (e-mail adresa, telefon i sl.);

  • podatke o bitnim karakteristikama proizvoda odn usluge iz ponude internetske trgovine, uključujući postprodajne usluge i jamstva;
  • informacije o dostupnosti proizvoda odn usluge iz ponude internet trgovine;
  • način i uvjeti isporuke proizvoda odn izvršenje usluga, a posebno mjesto i rok isporuke;
  • podatke o načinu plaćanja;
  • podaci o vremenskoj valjanosti ponude iz internet trgovine;
  • podatke o razdoblju u kojem je još moguće odustati od ugovora i uvjetima odustajanja;
  • informacije o mogućnosti povrata proizvoda te košta li i koliko takav povrat korisnika;
  • podatke o postupku reklamacije korisnika i podatke o kontakt osobi Trgovca za kontakte s korisnicima.

3.0 - Ponuda proizvoda, vrijeme isporuke i prihvaćenje

Zbog prirode online poslovanja asortiman proizvoda u internet trgovini mijenja se i ažurira često i brzo.

Rok isporuke za proizvode koji su na zalihi je 3-5 radnih dana za dostavne adrese u Sloveniji, osim ako dostavna služba ne dostavlja na pojedinu adresu dostave kasnije (vidi točku 10.). Za ostale proizvode na adrese za dostavu u Sloveniji vrijedi rok dostave naveden uz proizvod u internet trgovini. Svaki proizvod iz online trgovine dostupan je u razumnom roku.

Prilikom predaje narudžbenice korisnik može odrediti jedan od sljedećih načina preuzimanja proizvoda:

osobno na sjedištu tvrtke, u tom slučaju se ne plaćaju troškovi poštarine;

pouzećem, u tom slučaju se plaća i poštarina.

4.0 - Načini plaćanja

Trgovac korisniku omogućuje sljedeće načine plaćanja za kupnju proizvoda iz internet trgovine:

gotovinom prilikom preuzimanja, u ovom slučaju vrijedi online cijena (vidi točku 5.);

  • uz avansni prijenos kupoprodajne cijene na transakcijski račun Trgovca nakon pripremljene ponude odn predračun, u kojem slučaju vrijedi online cijena (vidi točku 5.);
  • platnom ili kreditnom karticom (BA, Maestro, Diners Club, Eurocard/Mastercard, Visa, Karanta, American Express),
  • Uz Paypal
  • uz obročnu otplatu (za više informacija nas kontaktirajte)

5.0 - Cijene i popusti

Online cijena odnosi se na korisnike Trgovčeve internet trgovine. Moguće su nadoplate na online cijenu, ovisno o odabranom načinu plaćanja (vidi točku 4.).

Sve cijene u dječjoj online trgovini izražene su u eurima i uključuju PDV, osim ako nije izričito navedeno drugačije. Sve cijene u web trgovini su cijene proizvoda i ne uključuju troškove dostave (vidi točke 3 i 10). Sve cijene vrijede samo za elektroničku narudžbu proizvoda putem internet trgovine. Popusti se ne sabiraju. Kodovi za popust ne vrijede za već snižene proizvode (osim ako nije drugačije navedeno) i proizvode koji su isključeni iz određene akcije.

Svi popusti vrijede samo do isteka zaliha.

Sve cijene vrijede u trenutku predaje narudžbe i nemaju unaprijed zadanu valjanost, stoga vrijede samo do svake promjene. Unatoč naporima Trgovca da pruži najažurnije i najtočnije podatke, može se dogoditi da podaci o zalihama budu netočni. U slučaju iz prethodne rečenice te u slučaju promjene zaliha proizvoda tijekom obrade narudžbe, odnosno od trenutka predaje narudžbe do potvrde narudžbe, Trgovac će:

o tome obavještava korisnika (kupca) te u tom slučaju ima mogućnost promijeniti svoju narudžbu ili je djelomično ili u cijelosti otkazati;

ili omogućiti korisniku (kupcu) odustajanje od kupnje te mu ujedno ponuditi rješenje koje će biti na obostranu korist i zadovoljstvo.

6.0 - Postupak kupnje

6.1. Tehnički koraci koji vode do sklapanja kupoprodajnog ugovora

Traženje pojedinog proizvoda u asortimanu u online trgovini; izbor proizvoda za kupnju; dodavanje odabranog proizvoda za kupnju u košaricu;

određivanje količine proizvoda koji se kupuje u košarici za kupnju;

pregled cijene odabranog proizvoda u odabranoj količini s uključenim obračunatim porezom, ukoliko je isti obračunat;

odabir načina isporuke proizvoda (vidi i točke 3. i 10.);

odabir načina plaćanja (vidi i točku 4.);

pregled narudžbe s odabranim načinom dostave proizvoda i obračunatim troškovima dostave, ukoliko su isti obračunati, te potvrdu i predaju narudžbe te time i završetak kupnje (vidi također točke 6.3. i 6.4.)

6.2. Tehnološka sredstva koja omogućuju prepoznavanje i ispravljanje pogrešaka prije narudžbe

Prije predaje narudžbe, korisniku (kupcu) je putem grafičkog korisničkog sučelja omogućeno da, s trenutnim učinkom, jednostavno i bez problema:

  • vidjeti i pregledati koje je proizvode odabrao i dodao u košaricu;
  • vidjeti i pregledati cijenu pojedinog proizvoda i ukupnu cijenu cjelokupne odabrane količine pojedinog proizvoda;
  • mijenja odabranu količinu pojedinog proizvoda i izračunava novu cijenu tako promijenjene količine;
  • uklanja odabrane proizvode koje ne želi kupiti iz košarice i
  • obračunava pripadajući porez, prema poreznoj stopi koja se primjenjuje na odabrani proizvod i njegovoj cijeni (poreznoj osnovici).

Prije potvrde narudžbe, korisniku (kupcu) je omogućeno da putem grafičkog korisničkog sučelja, s trenutnim učinkom, jednostavno i bez problema:

  • mijenja odabrani način isporuke proizvoda;
  • mijenja odabrani način plaćanja i
  • pregledava i odobrava pojedinačne izmjene.

6.3. Narudžba prihvaćena

Nakon predaje narudžbe, korisnik (kupac) putem e-maila od Trgovca dobiva obavijest da je narudžba prihvaćena. U roku od 1 sata od primitka ove obavijesti korisnik (kupac) ima mogućnost odustati od narudžbe bez posljedica. Osim mogućnosti odustajanja, korisnik (kupac) ne može mijenjati sadržaj narudžbe nakon izvršene narudžbe.

6.4. Narudžba potvrđena

Ukoliko korisnik (kupac) ne otkaže narudžbu, narudžba ide u daljnju obradu. Po primitku, trgovac pregledava narudžbu, provjerava raspoloživost naručenih proizvoda te narudžbu potvrđuje ili je s razlogom odbija. Trgovac može korisnika (kupca) kontaktirati i telefonom na navedeni kontakt telefon radi provjere podataka ili osiguranja točnosti isporuke.

6.5. Roba poslana

Trgovac u dogovorenom roku priprema i otprema naručene proizvode te o tome obavještava korisnika (kupca) e-mailom. .

7.0 - Kupoprodajni ugovor

Kupcu proizvoda u internet trgovini trgovac izdaje račun s navedenim troškovima. 

Kupoprodajni ugovor između Trgovca i korisnika (kupca) sklopljen je u trenutku kada Trgovac potvrdi narudžbu (vidi točku 6.2.). Od ovog trenutka sve cijene i ostali uvjeti kupnje su fiksni i vrijede kako za Trgovca tako i za korisnika (kupca).

8.0 - Pravo na odustanak od kupnje, povrat proizvoda

Korisnik (kupac) ima pravo na kontakt e-mail adresu info@labring.si u roku od 14 dana od dana primitka naručenih proizvoda obavijestiti Trgovca da odustaje od kupoprodajnog ugovora, te nije dužan navesti razlog za takvu odluku. Povrat neiskorištenih kupljenih proizvoda Trgovcu u roku za raskid kupoprodajnog ugovora smatra se obavijesti o raskidu. Jedini trošak koji korisnik (kupac) ima zbog odustajanja od kupoprodajnog ugovora je trošak povrata proizvoda Trgovcu.

Kupljene proizvode potrebno je vratiti Trgovcu najkasnije u roku od 14 dana od poslane obavijesti o odustajanju od ugovora. Kupljene proizvode potrebno je vratiti Trgovcu neoštećene, nekorištene, u originalnoj ambalaži i u istoj količini, osim ako su proizvodi uništeni, oštećeni, izgubljeni ili im je došlo do smanjenja količine bez krivnje korisnika (kupca). 

Za vraćene proizvode, Trgovac će korisniku (kupcu) vratiti uplaćeni iznos ili iskorišteni poklon bon u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 14 dana od primitka poruke o odustajanju, ali iskorištene promotivne kodove i druge popuste neće vratiti. vratiti korisniku (kupcu). Povrat uplaćenog iznosa Trgovac provodi na isti način na koji je izvršeno plaćanje u Internet trgovini (Paypal, uplata na osobni ili transakcijski račun korisnika (kupca),...). Iskorišteni poklon bon Trgovac vraća u obliku dobropisa.

U slučaju robe koja se ne može vratiti poštom, Trgovac od kupca naplaćuje troškove povrata robe prema cjeniku s ugovornim partnerom za pružanje usluga prijevoza.

9.0 - Jamstvo

Proizvodi imaju jamstvo ako je to navedeno na računu ili jamstvenom listu. Jamstvo vrijedi prema uputama i uvjetima navedenim na jamstvenom listu i uz predočenje računa. Jamstveni rok naveden je na jamstvenom listu ili na računu. Informacije o jamstvu također su navedene kada je proizvod predstavljen u online trgovini. Ako u internetskoj trgovini nema podataka o jamstvu, tada proizvod nema jamstvo.

Korisnik (kupac) jamstvo može ostvariti kod Trgovca ili izravno od proizvođača proizvoda ili njegovog ovlaštenog servisa. Kupac može ostvariti jamstvo uz jamstveni list i račun. Troškove dostave oglašenog proizvoda kupac snosi sam. Proizvođač ili svoj ovlašteni servis dužan je izvršiti jamstveni popravak u roku od 45 dana od dana primitka proizvoda na popravak, u suprotnom zamijeniti proizvod drugim, istovrijednim proizvodom u besprijekornom stanju.

Za materijalne nedostatke robe koji se pokažu u roku od dvije godine od primitka robe odgovara trgovac sukladno ZVPOT-u.

10.0 - Dostava

Trgovac će naručene proizvode isporučiti korisniku (kupcu) u dogovorenom roku. Ugovorni partner Trgovca za dostavu pošiljaka je GLS, Pošta Slovenije i DPD. Trgovac zadržava pravo odabira druge dostavne službe ukoliko će mu to omogućiti učinkovitije izvršenje narudžbe.

U slučaju preuzimanja proizvoda pouzećem, kupac plaća i poštanske troškove.

11.0 - Sigurnost

Trgovac koristi odgovarajuća tehnološka i organizacijska sredstva za zaštitu prijenosa i pohranjivanja osobnih podataka i plaćanja. U te svrhe trgovac koristi 128-bitni SSL certifikat izdan od strane ovlaštene organizacije.

Trgovac se brine za sigurne autorizacije i transakcije kreditnim karticama. Autorizacije kreditnih kartica provode se u stvarnom vremenu uz trenutnu provjeru podataka iz banaka. Podaci o kartici nisu pohranjeni na poslužitelju trgovca.

Za sigurnost je odgovoran i sam korisnik, i to na način da osigurava sigurnost svog korisničkog imena i lozinke, kao i odgovarajuću programsku i antivirusnu zaštitu svog računala

12.0 - Briga o djeci

Trgovac u dječjoj online trgovini ne prima narudžbe od osobe za koju zna ili sumnja da je dijete bez izričitog dopuštenja njegovih roditelja ili skrbnika. Trgovac u dječjoj online trgovini ne nudi besplatan pristup proizvodima ili uslugama štetnim za djecu.

Bez izričitog dopuštenja roditelja ili skrbnika, trgovac neće prihvatiti nikakve osobne podatke koji se odnose na djecu, niti će podatke primljene od djece ustupiti trećim osobama, osim roditeljima ili skrbnicima.

Svaka komunikacija namijenjena djeci bit će primjerena dobi i neće iskorištavati dječju pouzdanost, nedostatak iskustva ili osjećaj odanosti.

13.0 - Politika privatnosti

Politika privatnosti, koja je dostupna ovdje, također je dio ovih Općih uvjeta.

14.0 - Korisničke recenzije i ocjene proizvoda

Mišljenja, komentari i ocjene proizvoda koje daju korisnici ili posjetitelji dio su funkcionalnosti internet trgovine i namijenjeni su zajednici korisnika.

Trgovac ne odgovara za sadržaj mišljenja, komentara i ocjena proizvoda koje daju korisnici ili posjetitelji. Trgovac prije objave pregledava mišljenja, komentare i ocjene te odbija ona koja sadrže očite neistine, obmanjujuća su, uvredljiva, opscena ili, po mišljenju Trgovca, ne idu u korist drugim korisnicima ili posjetiteljima internet trgovine. Trgovac nije odgovoran za podatke u mišljenjima, komentarima i ocjenama te se odriče bilo kakve odgovornosti proizašle iz tih podataka.

Dostavljanjem mišljenja, komentara ili ocjene korisnik ili posjetitelj izričito se slaže s uvjetima korištenja te dopušta Trgovcu objavu dijela ili cijelog teksta u svim elektroničkim i drugim medijima. Trgovac ima pravo koristiti sadržaj mišljenja, komentara ili ocjene neograničeno vrijeme i za bilo koju svrhu koja je u poslovnom interesu Trgovca, uključujući objavu u oglasima ili drugim marketinškim komunikacijama. Autor mišljenja, komentara ili ocjene istovremeno izjavljuje i jamči da je vlasnik materijalnih i moralnih autorskih prava za napisana mišljenja, komentare ili ocjene te da ta prava bez naknade, neisključivo i neograničeno prenosi na Trgovca.

15.0 - Odgovornost

Trgovac čini sve kako bi podaci objavljeni u njegovoj internetskoj trgovini bili ažurni i točni, no karakteristike proizvoda ili rokovi isporuke mogu se promijeniti tako brzo da Trgovac propusti ispraviti podatke objavljene u internetskoj trgovini u pravovremeno. U tom slučaju Trgovac će obavijestiti korisnika (kupca) o promjenama te mu omogućiti odustanak od narudžbe ili promjenu narudžbe (vidi točku 5.).

Iako se Trgovac trudi osigurati točne fotografije proizvoda koji se prodaju u dječjoj online trgovini, sve fotografije treba shvatiti kao simbolične. Fotografije ne jamče karakteristike proizvoda.

Od trenutka predaje pošiljke s naručenim proizvodima u poštanski ured, trgovac ne odgovara za slučajeve fizičkog oštećenja, uništenja ili gubitka pošiljke, kao i ako sadržaj pošiljke nedostaje ili ako se na pošiljci vidi znakove otvaranja. U navedenim slučajevima korisnik (kupac) mora pokrenuti postupak reklamacije kod dostavne službe odn odbiti oštećeni paket. Trgovac će se zajedno s dostavnom službom pobrinuti da se reklamacija riješi u najkraćem mogućem roku.

16.0 - Prigovori, sporovi i primjena prava

Trgovac se pridržava važećih propisa iz područja zaštite potrošača. Trgovac ima uspostavljen učinkovit sustav rješavanja reklamacija i ima imenovanu osobu s kojom se korisnik (kupac) u slučaju problema može obratiti telefonom ili e-mailom. U slučaju problema, korisnik (kupac) se može obratiti na tel. broj: 00386 31 278 899. Korisnik (kupac) može podnijeti prigovor na e-mail adresu info@labring.si. Žalbeni postupak je povjerljiv.

Trgovac će u roku od pet radnih dana potvrditi da je zaprimio prigovor i obavijestiti korisnika (kupca) koliko će ga dugo obrađivati te ga obavještavati o tijeku postupka. Trgovac će se potruditi da eventualne sporove riješi mirnim putem. Ukoliko se sporazumno rješenje spora ne postigne, za rješavanje svih sporova između Trgovca i korisnika (kupca) isključivo je mjesno nadležan sud u Ljubljani. Trgovac i korisnik (kupac) kao sudionici elektroničkog poslovanja međusobno priznaju valjanost elektroničkih poruka pred sudom.

Za ove Opće uvjete i za sve sporove između Trgovca i korisnika (kupca) primjenjuje se i primjenjuje slovensko materijalno i procesno pravo, pri čemu se ne primjenjuju pravila međunarodnog privatnog prava koja upućuju na primjenu nekog drugog prava. .

Na sve odnose te prava i obveze koji nisu uređeni ovim Općim uvjetima na odgovarajući se način primjenjuju odredbe Obveznog zakonika, Zakona o elektroničkom poslovanju na tržištu, Zakona o zaštiti osobnih podataka i Zakona o zaštiti potrošača.

Sukladno zakonskim normama Labring s.p. ne priznaje niti jednog pružatelja usluga izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova nadležnim za rješavanje potrošačkog spora koji potrošač može pokrenuti sukladno Zakonu o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova.

Labring s.p., koji kao pružatelj roba i usluga omogućuje internetsku trgovinu, na svojim web stranicama objavljuje elektroničku poveznicu na platformu za internetsko rješavanje potrošačkih sporova (SRPS). Platforma je dostupna potrošačima ovdje:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena uredba proizlazi iz Zakona o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova, Uredbe (EU) br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća o internetskom rješavanju potrošačkih sporova i izmjeni Uredbe (EZ) br. 2016/2004 i Direktiva 2009/22/EZ.

17.0 - Izmjena općih uvjeta poslovanja

U slučaju izmjene propisa koji uređuju poslovanje internet trgovine, zaštitu podataka i druga područja vezana za poslovanje internet trgovine Trgovca, te u slučaju promjene vlastite poslovne politike, Trgovac može izmijeniti i/ili dopuniti ovih Općih uvjeta poslovanja, o čemu će na prikladan način upoznati korisnike, pri čemu se posebno računa obavještavanje putem web stranice www.labring.eu. Svakokratne izmjene i/ili dopune Općih uvjeta poslovanja stupaju na snagu i primjenjuju se istekom roka od osam dana od objave izmjena i/ili dopuna. Ukoliko je izmjena i/ili dopuna Općih uvjeta nužna radi usklađivanja s propisima, te izmjene i/ili dopune mogu iznimno stupiti na snagu i koristiti se u kraćem roku.

Korisnik koji se ne slaže s izmjenama i/ili dopunama ovih Općih uvjeta poslovanja mora odustati od registracije u roku od osam dana od objave obavijesti o promjeni i/ili dopuni Općih uvjeta poslovanja, u suprotnom , nakon isteka ovog roka, smatrat će se, a dokazi o suprotnom nisu dopušteni, da korisnik prihvaća izmjene i/ili dopune Općih uvjeta. Otkaz registracije vrši se tako da korisnik pisanim putem obavijesti Trgovca o otkazu.

Želimo vam puno ugodnih i pristupačnih kupnji u našoj internet trgovini!